Thursday, August 19, 2010

the first day of my life.

Bonjour mes amies! Je suis en Arlon et je l'aime! Ma nouveau famille est tres genial et il est tres belle ici. Il est tres dificile taper ici parce que les claviers sont different. Dans beaucoup des pays European les claviers emploient le "azerty" disposition, pas "qwerty". Je pense, non, je sais que je sera une bonne annèe ici!

p.s. Parce que il est tres dificile pour moi taper a un clavier "azerty", mes posts seras petit. Aussi je sais que ma Français n'est pas parfait, mais il ira mieux.

Hello my friends! I am in Arlon and I love it! My new family is very nice and it is very beautiful here. It is very hard to type here because the keyboards are different. In a lot of European countries the keyboards use the "azerty" layout, not the "qwerty" layout. I think, no, I know that I will have a very good year here!

p.s. Because it is very hard for me to type on a "azerty" keyboard, my posts will be small. Also I know that my French isn't perfect, but it will get better.

-Alyssa

No comments:

Post a Comment